Grillväder!


Ikväll efter jobbet så blev jag hembjuden till Tobbe och Ella på grill. Kalas väder ute, å dom har precis fått en bebbe. En liten flicketös som heter Tindra....Huuur gullig som helst.
Satt och snackade om ditt och datt, å skålade i champagne. Jag tog bara ett glas eftersom jag skulle köra hem sen. Dumt att bli tagen av farbror Haffa ju

Jobbade på Älmhults stålgjuteri idag. Skulle såga en dörröppning. Höll fan på att gå under i värmen. Dels varmt ute och sen skitvarmt bredvid smältugnarna.
Det roliga var att min vaktchef är arbetsledare där, så han bjöd på fika och kom och snackade skit stup i kvarten. Till råga på allt så var även min vaktkollega där. Han lagar truckar, å hade jobb där. Det blev mycket skitsnack idag, haha!

Nu har halva veckan gått och man kan börja räkna ner till helgen....GÖÖÖTT!
Dags att krama kudden och drömma om vackra kvinnor ;)

Puss och kram


Ps! Dagens låttips!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback