Haha, visste jag väl!

Som jag skrev i första inlägget så visste jag att jag inte skulle skriva ofta..En gång per år typ.
Fast denna gången skriver jag inte pga att jag mår kass, utan tvärtom.
Mår bra faktiskt :)

Går bra på mitt dagjobb. Fast jag längtar efter semester, men det gör nog många av oss knegare nu.
Nattjobbet går kalasfint. Jobbar kvar som entrevärd/dörrvakt. Trivs som sjutton!

Träningen går sisådär. Har varit sjuk en hel massa på sistone, men ska ta tag i det nu i sommar igen.

Börjar känna av en viss åldersnoja. Folk i min närhet börjar åjja sig över min ålder. Wtf! Åldern är ju bara en siffra på körkortet. Man är aldrig äldre än man gör sig tycker jag. Vill jag umgås med folk som är yngre eller äldre så gör jag det oavsett vilket.

Aja, det var alles fur denna gången. Hörs om ett år igen, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback