Mittvoch! (stavning?)

Idag är det onsdag. Lill-lördag. Pig-lördag.
Var såå sugen på att gå ut och dricka öl och kolla på fotbollen. Men ingen jag känner är ledig ikväll...Suck!

Har varit duktig och tränat idag. Tog en rask promenad till gymmet. Tog 25 minuter ungefär och gymmade sen i 45-60 minuter. Sen en lika rask promenad hem igen. Så nu sitter man här nyduschad och sluut! "Duktig ponke"

Har fått lite åldersnoja. Överallt man ser, så ser man massa förälskade par. Dom flesta av mina kompisar lever i relationer, medans jag lever singelliv. Å inte ens singelliv...Jag lever som en gift, fast jag är singel...Raggar aldrig på krogen, festar nästan aldrig och träffar samma människor hela tiden. Aja, kanske bara är en formsvacka. Dom säger ju att även solen har sina fläckar, haha

Hörde på radion idag om "nedräkningsmannen". Hörde inte hela reportaget, men han hävdade att man kan räkna ut den minimiåldern på sin partner. Om mannen är, säg 36 år, så tar man hans ålder delat på två, vilket blir 18. Sen lägger man till sju år, då hamnar man på 25. Det är den yngsta åldern på tjejen.
Ska man räkna ut äldsta ålder så tar man mannens ålder minus sju. och sen gånger två. 36-7=29x2=58. Alltså ska en 36 årig man hålla sig till kvinnor mellan 25-58 år. Snacka om valfrihet ;)
Själv gillar jag yngre tjejer. Men hallå, det är väl inte mitt fel att min smak stannat i växten heller? haha


Var sjutton är solen?



Kommentarer
Postat av: anonym(A)

hahahaha fan va rolig :D klart du gillar ygnre tjejer.. hmrf!

2008-07-06 @ 21:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback