Tisdag!

Fan va veckan går sakta. Bara tisdag och jag är skittrött.
Sov illa inatt. Somnade inte förrän halv tre, och sen ringde klockan vid sex redan. Med ögonen hängande längs kinderna drog jag mig ur sängen.
Men jobbet har gått ganska bra. Slitigt som ett djur för att få grejerna på plats. Sen var det bara att köra. Gött!

Sicken tuff helg jag har framför mig. Jobbar som vanligt mellan 07-16 på fredagen, med borrningen. Sen jobbar jag mellan 22-03 på krogen. Lördagen ska jag köra extra på mitt vanliga jobb, vilket innebär att jag börjar 08 på morgonen. Typ fyra timmar sömn däremellan. Krogen på kvällen igen och sen jobbar jag hela söndagen igen... Funderar allvarligt på att byta bort en av kvällarna på krogen. Frågan är väl vad sjutton man ska göra DÅ?

Fick reda på att vi ska ha personalfest söndagen den 6 Juli. Det är vi som jobbar ihop på krogen som ska ut på landet och partaja lite. Försökte ta ledigt på måndagen, men lyckades sådär...Surt sa räven!

Nu får det vara nog för ikväll. Ses och hörs.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback