Är det helg nu?

Lasse kom hem till mig igår. Vi käkade pizza och kollade film. Drack ett par öl till filmen, och blev ju genast sugen på mer. Så jag åkte ner till E, där danne och hans höna satt. Drack några öl med dom tills jag och dannes polare Martin gick vidare till Oleo.
Länge sen jag fick en rotblöta faktiskt. Å billigt blev det oxå. Betalade för två öl, sen blev jag bjuden hela kvällen. Massa stammisar som tyckte det var SÅÅÅÅ kul att se mig privatklädd för en gångs skull, så dom ville bjuda på öl, haha
Kul att va omtyckt ju ;)

Efter stängning blev det hamburgare, taxi hem och sen march i säng.
Uppe halv sju imorse...Puuuh! Tur jag inte skulle köra en massa idag
Jobbade till två, så nu är jag helt slut. Ska sova ett par timmar innan jag går på nästa pass kl 23 ikväll.
LEDIG IMORGON!!!!!
Så här kommer jag se ut då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback